Foglalj időpontot konzultációra!

Vári Balázs

Coaching

Balázst megfigyelési képessége vezette a tudatosság és annak fejlesztése felé. Célja az emberi működés és az analógiák mentén felfedezett alapigazságok feltérképezése, melyekből egyfajta emberi használati útmutató születik. Működése egyik fő aspektusa a cselekvésbe mozdítás, mely minden esetben mérhető változással jár.

 

Célja, hogy a hozzá érkezők megtalálják magukban a cselekvő erőt és önállóan, önazonosan és eredményesen tudjanak létezni. Főbb témái a férfin-nő egyensúly megteremtése, a kapcsolatok fejlesztése és a vezetővé válás. Ha neked is gondot okoz, hogy elszánd magad a cselekvésre és szeretnéd megkapni ezt a löketet, mindenképpen keresd fel Balázst a Konzultációs teremben! 10 évnyi jógaoktatói múltjának, több mint 100 egyéni coaching folyamatának és számtalan csoportos képzésének minden tapasztalatával adja meg azt a segítséget, amire szükséged van.

Forray Nikolett

Niki a konzultációt a Santai Teremben fogja megtartani, így kérlek majd oda menj az időpontra!

Üzleti tanácsadás

Niki, az ÜnnepekÁruháza és a Santai Home&Living ügyvezetője, nagyon szívesen segít, ha elakadásod van a vállalkozásodban, ha valamilyen hirtelen nehézséggel találtad szembe magadat az üzletben (vagy életben). 30 éves vállalkozói múltjának tapasztalatait felhasználva igyekszik segíteni abban, hogy megoldást találj a problémádra. Ígérete szerint egy gyors ötlet vagy egy új irány biztosan lesz a helyzetre a „szerszámosládájában”!

 

Forray Niki sikeres vállalkozó és cégvezető, aki 25 év alatt építette fel a semmiből a party kellékekkel foglalkozó Balloon World Hungary-t. Lételeme a szabadság és imád utazni. Évekkel ezelőtt elérte azt, hogy a több mint 800 milliós árbevételű cég önjáróvá vált, és ha teheti, többet utazik a világban, mint amennyi időt Magyarországon tölt.

Szűcs-Torma Mária

Személyzetfelvétel és személyzetkezelés

Marcsi a Performia képviseletében tart konzultációt a személyzetfelvétel és a személyzetkezelés témakörében. Bárki fordulhat hozzá, akinek nehézségei vannak a megfelelő ember megtalálásában vagy a munkaerő megtartásában, amik jelenleg talán a legnagyobb kihívások a cégek életében. 

 

A Performia egy világszerte (30+ országban) jelen lévő vállalkozás, ami másfél évtizede képviselteti magát Magyarországon is. Küldetésük, hogy a cég- és HR-vezetőknek olyan tudást és eszközöket adjanak, amelyekkel hatékonyabbá válnak a kiválasztási folyamataik, ezáltal könnyebben építenek fel egy igazán eredményes csapatot. Bevált gyakorlatokkal, kipróbált eszközökkel, valóban működő tesztekkel, a jelöltek alapos megismerésével segítik az ideális munkatársak felkutatását, ezzel járulva hozzá a cégek stabilitásához és folyamatos fejlődéséhez.

Bártfai Balázs

előfizetéses rendszer építése

Balázs, a SalesForm rendelés automatizáló platform kitalálója és tulajdonosa,  abban hisz, hogy az online értékesítés automatizálható és a vevőszerzés egy marketing mítosz. Éppen ezért, szerinte vevőszerzés helyett az újraértékesítésre kellene koncentrálni, ebben pedig az előfizetés verhetetlen: stabil bevételt termel, fenntartható, az egekbe emeli a márkád és a termék helyett a vevőt helyezi a középpontba. Balázs szerint az előfizetés a jövő, és ebben annyira hisz, hogy könyvet is írt róla, 300 cégnek pedig már segített is az indulásban.

Ha Te is szeretnéd stabilizálni a havi bevételeidet, gondolkozol azon, hogy előfizetéses rendszert szeretnél indítani, esetleg a már meglévőt bővítenéd, akkor itt az alkalom, hogy azzal beszélj erről, aki a legnagyobb szakértője – és rajongója – a témának. A Női Vállalkozók Napján INGYEN megkaphatod azokat a tanácsokat, amikért más cégek komoly összegeket fizetnek!

Polák Péter

Webáruházak

Polák Péter, az Integralshop webáruház és kereskedelmi ERP rendszer társalapítója, a Női Vállalkozók Napján a webáruház rendszerek világában segít eligazodni. Ha felkeresed, megtudhatod, hogy válassz olyan rendszert, ami a növekedésedet is támogatja. Ha régóta tervezel webshopot indítani, illetve szeretnéd a folyamataidat végre átláthatóvá, hatékonyabbá és eredményesebbé tenni, akkor biztosan tele vagy kérdéssel azzal kapcsolatban, hogy milyen rendszert válassz. 

 

Ezen a konzultáción személyre szabott útmutatást nyerhetsz azzal kapcsolatban, hogy a céljaidat egy egyszerű webáruház, vagy egy komplett kereskedelmi rendszer fogja támogatni. Péter az egyszerűen működő, de hasonló megoldásokban hisz. Már számos ügyféligénnyel, megoldandó feladattal találkozott munkája során. Ha felkeresed, többéves tapasztalatát bevetve ajánlja a számodra legkedvezőbb megoldásokat, amik passzolnak a céljaidhoz.

Zala Ákos
Kelemen Andrea
Lévai Katalin
Zöldi Zsófia

szervezeti kultúra, üzleti készségek fejlesztése

A Human Telex Consulting 1989 óta dolgozik azon, hogy egyéni és szervezeti szintű, emberközpontú fejlesztési megoldásokkal támogassa partnerei működését. Szlogenjük: „Merj fejlődni!” – ezt üzenik minden résztvevőnek. Ha kérdéseid vannak a szervezeti kultúra fejlesztése, üzleti készségek (pl. tárgyalási, ügyfélélmény, prezentációs, értékesítési) fejlesztése, vezetőképzés, egyéni elakadások, stresszkezelés, csapatépítés, innováció terén, akkor mindenképpen keresd fel őket a Konzultációs teremben.

Akikkel találkozhattok:

Zala Ákos ügyvezető, senior tanácsadó. A cég alapítása óta rendületlenül fejleszti a közép- és nagyvállalatok felső- és középvezetőit, értékesítési szakembereit. A Felsővezetői Management Akadémia megálmodója és vezetője.

Kelemen Andrea szerveztfejlesztési tanácsadó. Azon dolgozik, hogy megtalálja a szervezetek lehetőségeit és segítsen azokat kiaknázni a megfelelő eszközökkel. Elkötelezett híve a tanulásnak és a digitalizációs vívmányoktól sem ijed meg.

Lévai Katalin pszichológus, az innovációs üzletág vezetője. Küldetése, hogy segítsen másoknak önmagukkal harmóniában, partneri kapcsolatokon keresztül érvényesülni a magán és üzleti életben egyaránt.

Zöldi Zsófia senior tanácsadó, tréner, közel 25 éve támogatja vezetők, tehetségek és szakértők sokoldalú fejlesztését. Legfőbb ereje az itt és mostban van. A Corvinus Egyetemen immár 8 éve oktat Gestalt Coachingot.

Berger Könyvelőiroda

KÖNYVELÉS, ADÓTANÁCSADÁS

A vállalkozásindítás, cégalapítás legelső lépése a könyvelői konzultáció kell kell(ene), hogy legyen. Sok millió forint adót lehet megspórolni a megfelelő cégforma, adózási mód, vagy személyi kérdések helyes megválaszolásával! Működő cégeknek pedig beruházás, komolyabb gazdasági esemény előtt, illetve évente egyszer érdemes leülni a könyvelővel, hogy átbeszéljék a vállalkozás adózási lehetőségeit, mert adott esetben elképzelhető, hogy vannak kedvezőbb feltételek is.

 

A Női Vállalkozók Napján a Konzultációs Teremben lehetőséged lesz egy 30 perces beszélgetésre a Berger Könyvelőiroda munkatársaival. Ha csak most gondolkodsz azon, hogy elindulsz vállalkozóként, ez a lehetőség tökéletes arra, hogy szakemberrel beszéld át a legfontosabb kérdéseidet, de akkor is szuper tanácsokat kaphatsz, ha már működő céget vezetsz. Javasoljuk, hogy készülj előre kérdésekkel, hogy minél értékesebben tölthesd el a rendelkezésre álló időt.

Nők a Neten:
Utasi Melinda,
Nagy Ágnes,
Dr. Illés Nóra

Vállalkozás fejlesztés

Nők a Neten weboldal az a hely az online térben, ahol a vállalkozó nők mindent megkapnak, amire a vállalkozásuk fejlődéséhez szükségük van, beleértve a megoldást az egyik legnagyobb problémájukra: a finanszírozásra. A segítségnyújtás nem marad el a Női Vállalkozók Napján sem, ezen a konzultáción ugyanis 3 témában is tudsz segítséget kérni: vállalkozásfejlesztés és üzleti tervezés, online megjelenés, valamint idő és harmónia. 

 

Azt javasoljuk, hogy a 30 perces, ingyenes konzultációra azt a kihívást hozd, ami most leginkább gátol abban, hogy töretlenül haladj előre vállalkozó nőként. A Nők a neten csapata 3 oldalról vizsgálja meg a problémát és javasol rá megoldást. Szeretettel várnak minden, a spiritualitásra is nyitott vállalkozó nőt, aki online szeretné tudását és/vagy szolgáltatását értékesíteni. Akár van már weboldalad, akár nincs

Lewandowski Ákos

Négy lépés a csúcsminőségű grafikáig

Lewandowski Ákos a Content Lab Agency társalapítója és kreatív igazgatója, egyben a vizuális kommunikáció rajongója. Hiszi, hogy minden vállalkozás megérdemli a profi és igényes megjelenést. Grafikai és design szemléletével új szemszögből segít megvilágítani a vállalkozások vizuális kommunikációját.

Ma már egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy távol maradjon a közösségi média és online platformok világától. Itt különösen igaz, hogy nem csak profinak kell lennünk, de annak is kell látszódni. De mit is jelent ez valójában?

Sokan nem tudják, hogy a minőségi vizuális kommunikáció gyakran néhány alapszabály betartásával elérhető.

A konzultáción Ákos felfedi azokat a titkokat, hogy közösségi média bejegyzéseid és hirdetési kreatívjaid hogyan lesznek épp olyan minőségiek, mint a termékeid. Megmutatja a hatékony vizuális kommunikáció alap építőkockáit, amit ha alkalmazol olyan megjelenésed lesz, amivel versenytársaid elé repülhetsz.

Persze ezt nem kell feltétlen neked csinálni, de az eredményes kiszervezéshez elkerülhetetlen, hogy az alapokat lásd, így lesz mindez megtérülés és nem ráfizetés.

A konzultáción közösen átnézhetitek a social media felületeidet, hogy megtaláljátok azokat a pontokat, ahol fejlődni lehet.

Novák Emese

Étkezési tanácsadás

A 2024-es Női Vállalkozók Napján a Toman Diet csapata most lehetőséget nyújt arra, hogy ingyenesen kipróbáld a konzultációs diéta programjukat. Novák Emese, a cég vezető konzulense egész nap várja az érdeklődőket, akiknek egy személyre szabott tanácsadás keretein belül nyújt tanácsokat a diéta elkezdéséhez. 

 

Speciális mérleg segítségével elemzi a test adatait, melyek a diéta szempontjából fontos tényezők, továbbá életmóddal kapcsolatos kérdéseket tesz fel, ami segít a diéta perszonalizálásában. Ha szeretnéd egy kicsit előtérbe helyezni az életedben az egészséges életmódot, de nem tudod, hogyan is kellene elkezdened foglalkozni vele, keresd fel a Konzultációs teremben Emesét, aki örömmel adja meg a kezdőlökést.

SpaceHarmony System

elektromágneses és egyéb ártó sugárzások mérése

A SpaceHarmony System 30 perces konzultációra várja a vállalkozó nőket, melynek során megismerhetik az elektromágneses és egyéb ártó sugárzások vizsgálati anyagok által alátámaszott egészségi kockázatait. Minden munkáltatónak Magyarországon elektromágneses sugárzás mérési kötelezettsége van, az egészségi kockázatok értékelésével. A konzultáción a magyar, nemzetközileg elismert kutatócsoport feltalálója személyesen tájékoztatja az érdeklődőket.

 

Az „elektroszmog” valós kockázatait igen kevesen ismerik, pedig több ezer oldalas vizsgálati anyagokkal igazolták a létezésüket. Ha napi legalább 4 órát használsz digitális smart- és okoseszközöket, wifi közelében tartózkodsz, adótornyok esetleg magasfeszültségű távvezeték, közelében élsz, és ha van okostelefonod már téged is érinthet a kockázat. Ismerd meg a kockázatok mibenlétét és a lehetséges megoldásokat a saját és a beosztottaid érdekében!